MONOCYKL ELEKTRYCZNY
DANE
V14
Max. prędkość: 20(70)km/h
Zasięg: 80-150km
Moc silnika: 4000W
Napiecie: 134V
Pojemność baterii: 2400Wh
Koło: 16”
Opona: 12x3"
Waga: 39kg
Obciążenie: 120kg
Czas ładowania: 4h
Zawieszenie: TAK
Wbudowane światła: TAK
Światło tyl/stop: TAK
Głoś. Bluetooth: BRAK
Boczne LED: BRAK
Bluetooth App.: TAK
Wyświetlacz LCD: TAK
OPIS
Inmotion V14 Adventure to 16-calowy elektryczny monocykl terenowy o szalonej mocy, możliwości pokonywania wzniesień, wszystkich najnowszych technologiach i koncepcjach oraz uderzającym designie z IPX6.
Rezonując z entuzjastami jazdy terenowej, którzy z pasją przekraczają granice, Inmotion zaprezentował elektryczny monocykl V14 Adventure.
V14 EUC jest sterowany przez wysokowydajny kontroler Inmotion Raptor, znany z Inmotion V13, który może poszczycić się elegancką, modułową strukturą uzupełnioną schludnym okablowaniem i złączami spełniającymi standardy wodoodporności motocykli. Jest wyposażony w 42 mosfety tolerujące wysokie napięcie przy 200 V, co zapewnia 40% wzrost marginesu napięcia, w połączeniu z 18 kondensatorami, które mogą wytrzymać ciągły prąd do 450 A. Dwuwarstwowa konstrukcja zapewnia solidne odprowadzanie ciepła. Zapewnia to wysoką moc wyjściową, zapewniając jednocześnie duże bezpieczeństwo nawet podczas długich podjazdów.
Moc silnika V14 Adventure wynosi 4 kW, a moc szczytowa dochodzi do 9 kW, a moc chwilowa sięga 12 kW. Silnik Inmotion jest wyposażony w magnesy ze stali C40 połączone z drutami fazowymi o średnicy 6 mm, które mogą zapewnić większy moment obrotowy i moc w porównaniu do innych podobnych produktów na rynku. Zapewnia to siłę pociągową koła wynoszącą 850 Newtonów. Temperatura silnika została obniżona o 50 procent, co w połączeniu z monitorowaniem temperatury zapewnia bezpieczeństwo i wydajność, zapobiegając zagrożeniom związanym z przegrzaniem. Najwyższej jakości stop aluminium a365.2-t6 zastosowany w silniku zwiększył swoją wytrzymałość o 35 procent, dzięki czemu V14 jest przygotowany na różne skoki i wyboiste wyzwania. W silniku zastosowano technologię uszczelnienia olejowego o wodoodporności IPX6.
V14 Adventure ma dwa tryby jazdy: tryb sportowy i tryb komfortowy. W trybie sportowym reakcja silnika na przyspieszenie wzrasta o 47%, zapewniając użytkownikom zadziwiającą reakcję mocy. Tryb komfortowy zapewnia dłuższą wydajność akumulatora, co pozwala na obsługę różnych scenariuszy jazdy. Opracowane przez nas algorytmy do sterowania wektorowego, wykrywania postawy i sterowania silnikiem zapewniają V14 reakcję mocy rzędu 1 ms. Przyspieszenie od 0 do 50 km/h zajmuje zaledwie 2,5 sekundy, a prędkość wirowania swobodnego sięga 110 km/h. Posiadanie tego rodzaju rezerwy mocy napędu sprawia, że koło jest nie tylko sprawniejsze, ale także bezpieczniejsze.
V14 Adventure jest wyposażony w profesjonalnie zaprojektowane zawieszenie zaprojektowane z myślą o wydajności w terenie. Jest wyposażony w progresywny system zawieszenia amortyzatorów Inmotion, pierwszy w branży. Sprężyna progresywna reaguje na gładką nawierzchnię z okazjonalnymi nierównościami, a także podczas dużych skoków i upadków, unikając dobijania, co jest problemem w przypadku zwykłych amortyzatorów. System został przetestowany przy upadku rowerzysty o masie 90 kg z wysokości 1 m.
W zawieszeniu zastosowano standardowy amortyzator 200 mm, który można zastąpić dowolnym innym amortyzatorem. Skok zawieszenia Inmotion V14 wynosi 85 mm i można go regulować pod kątem napięcia wstępnego, tłumienia kompresji (17 poziomów) i tłumienia odbicia (8 poziomów). Suwaki zawieszenia zostały uszczelnione uszczelnieniami olejowymi i tulejami o niskim tarciu. Cała konfiguracja zawieszenia pozwala rowerzyście znaleźć odpowiednie ustawienia odpowiadające jego stylowi jazdy i wadze w różnych scenariuszach jazdy.
Specyfikacja akumulatora Inmotion V14: akumulator to układ 134 V o pojemności 2400 Wh oparty na ogniwach Samsung (50 GB lub 50 S), który zapewnia zasięg do 120 km w trybie ekonomicznym. Jest to średnio 20 Wh/km. Jazda po szlakach i wspinaczka górska mogą spowodować zużycie paliwa do 35–40 Wh/km, co skutkuje krótszym możliwym zasięgiem. Inmotion V14 wyróżnia się akumulatorem zaprojektowanym tak, aby oferować kierowcom wiele korzyści niedostępnych wcześniej w branży EUC.
Czas ładowania Inmotion V14
Jeśli masz ze sobą ładowarkę 16A, możesz naładować akumulator 50 GB do 80% w ciągu 1 godziny w pit stopie. Możesz też uzyskać kolejny zasięg 10 km po 5 minutach ładowania. Jest jeszcze szybszy w przypadku ogniw 50S, które mogą pobierać 25 A/godzinę. Ogniwa Samsung 50 radzą sobie lepiej przy rozładowywaniu lub ładowaniu przy dużym natężeniu prądu, ogniwa 50 GB charakteryzują się lepszą trwałością – dłuższym cyklem życia baterii.
Inteligentny system zarządzania baterią
Monocykl elektryczny Inmotion V14 posiada inteligentny system zarządzania baterią, który monitoruje informacje z każdego ogniwa. Za pomocą aplikacji użytkownicy mogą monitorować informacje o akumulatorze w czasie rzeczywistym, w tym napięcie ogniwa, aktualną temperaturę i pojemność. Wszelkie nieprawidłowości zostaną natychmiast powiadomione o zalecanych działaniach, zapewniając pasażerowi pełne bezpieczeństwo podczas całej podróży. Funkcja równoważenia akumulatora zmniejsza ryzyko spowodowane różnicami napięcia akumulatora i przyczynia się do wydłużenia jego żywotności.
Unikalny system szybkiej wymiany baterii
Adventure zawiera pierwszy w branży system szybkiej wymiany baterii, pozwalający na wymianę baterii w niecałe 10 minut. Nowa, przeprojektowana konstrukcja kół umożliwia wyjęcie wszystkich akumulatorów bez konieczności demontażu sterownika. Rozwiązuje to również pewne obawy dotyczące żywotności akumulatora i zwiększa długoterminową wydajność konserwacji koła. Wszystkie cztery indywidualne zestawy akumulatorów są wodoodporne Szybkozłączki i każdy zestaw akumulatorów mogą być używane niezależnie, aby zapewnić bezpieczeństwo kierowcy.
Inmotion V14 reklamowany jest jako monocykl elektryczny IPX6. Liczba 6 oznacza, że ma wyższą klasę wodoodporności niż jakikolwiek inny monocykl. IPX6 oznacza, że nie tylko można bezpiecznie jeździć na nim w deszczu i myć go wodą, ale można go również myć strumieniem wody. Nowe koło ma stopień ochrony IPX6. Po wypadku lub konserwacji może nie być już wodoodporny.
Z ich pomocą korzystanie z monocykla jest znacznie wygodniejsze