Umów się na jazdę próbną   +48 798 096 832  

 Pon-Sob 9:00-19:00

Inmotion V11Y

MONOCYKL ELEKTRYCZNY

Inmotion V11Y

DANE
V11Y

Max. prędkość: 20(60)km/h
Zasięg: 50-110km
Moc silnika: 2500W
Napiecie: 84V
Pojemność baterii: 1554Wh
Koło: 18”
Opona: 18x3"
Waga: 30kg
Obciążenie: 120kg
Czas ładowania: 8h
Zawieszenie: TAK
Wbudowane światła: TAK
Światło tyl/stop: TAK
Głoś. Bluetooth: BRAK
Boczne LED: BRAK
Bluetooth App.: TAK
Wyświetlacz LCD: BRAK


OPIS

Znany model marki V11 otrzymał aktualizację, aby kontynuować swój sukces. Zacznijmy od najważniejszej rzeczy, czyli tego co nowego w V11Y w porównaniu do V11.
Dodano pomarańczowe zderzaki chroniące najsłabsze punkty modelu. Ideą jest zabezpieczenie elementów monocykla elektrycznego, które w codziennym użytkowaniu najczęściej ulegają oskórowaniu. Zderzaki te znajdują się na reflektorze, tylnym ograniczniku i skrzynkach akumulatorów. Zobaczcie sami na zdjęciach.
Być może jednym z najważniejszych ulepszeń V11Y jest płyta główna. Inżynierowie z Inmotion wymienili płytkę na kontroler z serii Raptor. Głównym aspektem jest tutaj bezpieczeństwo. 18 kondensatorów w porównaniu do tylko 2 w starej wersji. 42 Mosfety w porównaniu do zaledwie 16 w V11.
Poprawiono także typ silnika i jego charakterystykę. Zamiast silnika o mocy 2,2 kW, V11Y będzie teraz miał moc znamionową 2,5 kW i moment obrotowy 150 Nm w porównaniu do silnika o mocy 2,2 kW, który miał V11 i moment obrotowy 85 Nm.
Jest rzeczą oczywistą, że ponieważ sterownik i silnik są nowe i znacznie mocniejsze, maksymalna prędkość roweru została zwiększona do 60 km/h, przy czym prędkość maksymalna jest ograniczona programowo, chociaż możliwości są znacznie większe.
Zmieniono także oponę. Stary CST-1488 w V11 nie będzie używany i zamiast niego firma InMotion wybrała Longxin L841, który ma lepiej radzić sobie na drodze w porównaniu z CST.
V11Y będzie obsługiwać szybkie ładowanie 10A. W starym modelu można było ładować jedynie prądem 5A. Co skutecznie pozwala na ładowanie elektrycznego monocykla dwa razy szybciej, jeśli dysponujesz odpowiednimi ładowarkami 2 x 5A.
Nowy typ Smart BMS, który zadba o lepsze zbilansowanie poszczególnych ogniw i umożliwi monitorowanie ich napięć w aplikacji.
Skok zawieszenia 85mm.
Nowe Pedały
Wysokość pedału od 9,76 do 9 cali Nieco krótsza wysokość pedału ma różne zalety i wady: zaletami są lepsze przyspieszenie/hamowanie oraz mniejsze uczucie siedzenia na pochyłościach. Niewielką wadą jest to, że dolne pedały mają zmniejszony prześwit pod pojazdem, chociaż 9″ to stosunkowo wciąż dość dużo. Te wsporniki pedałów są zamocowane na stałe i nie mają regulowanych mocowań V12.
Gdybyśmy mieli to wszystko podsumować w kilku zdaniach wyglądałoby to tak.
V11Y otrzymuje znaczną poprawę pod względem mocy, momentu obrotowego i bezpieczeństwa. Jedynym minusem jest wzrost wagi, ale nie jest on znaczący i nie odczujesz tego.

OPIS


Inmotion V14
Inmotion V14
Inmotion V14
Inmotion V14

Umów się na jazdę próbną   +48 798 096 832  

 Pon-Sob 9:00-19:00

Ważne szczegóły!

Z ich pomocą korzystanie z monocykla jest znacznie wygodniejsze

Inmotion V14 szczegóły
Inmotion V14 szczegóły
Inmotion V14 szczegóły
Inmotion V14 szczegóły
Inmotion V14 szczegóły
Inmotion V14 szczegóły
Inmotion V14 szczegóły
Inmotion V14 szczegóły

Umów się na jazdę próbną   +48 798 096 832  

 Pon-Sob 9:00-19:00